Reklama w dużym mieście jaki sens?

Reklamy w dużych miastach nawet gdzieś na przedmieściach kosztują pieniądze i to dużo ich Tym samym jest ich bardzo dużo, bo każdy chce na tym zarobić, ale czy tak naprawdę jedna reklama na takowe wielkie miasto da nam pożądane efekty? Przecież skoro będzie ich dużo, to nasza mała reklama gdzieś tam na przedmieściu może okazać się niewystarczająca. No dobra, ale zacznijmy sobie to powoli rozpisywać.
Ilość vs wielkość
Mało kto wie, że największa reklama w mieście ma siłę kreowania marki, czy też przekazywania jakiegokolwiek komunikatu 100x większą od tych małych. Człowiek tak naprawdę już na małą ilość reklam zwraca uwagę. Tak więc jakie musi sobie takowe elementy reklama zakładać i spełniać, żeby udało się takową umieścić ze skutkiem dla firmy?

Widzieliście kiedykolwiek reklamy na billboardach firmy produkującej Frugo? Tak się właśnie składa, że występowały one okresowo w dużych miastach jak i na wsiach i ciągle powtarzał się ten sam bardzo zwracający uwagę wzór. To właśnie oznacza bardzo dobrze wykonana reklama. Wystarczyło raz zwrócić na siebie uwagę, żeby potem zwracać za każdym razem. Tak też wyrabiała się marka produktu. Jak wiemy markowe produkty kosztują znacznie więcej niż swoja konkurencja, tym samym może okazać się, że produkt tak samo smakujący jak konkurencji produkt może nagle kosztować o wiele wiele więcej pieniędzy więcej. Zatem człowieku do dzieła ! Pora brać się za dobrą reklamę.

Ten wpis został opublikowany w kategorii reklama na wysokościach, wysokość. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz